تور بانکوک پاتایا


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 12 آذر 1394
بازدید : 149
نویسنده : seobartar

پاتایا کجاست؟

تور پاتایا :امروزه پاتایابدون گردشگران، هتل ها به سختی قابل تصور است. با این حال، حدود 30 سال پیش، این کلان شهر پر جنب و جوش تنها یک ساحل خالی بود.

نام “پاتایا”  “Tappaya” نامیده میشد، زیرا اعتقاد بر این بود که این منطقه جایی است که سربازان پرایا تاک (King Taksin) در حدود 300 سال پیش به چاناتبوری رفته بودند. این نام بعدا “پاتایا” شد.

پاتایا یک ناحیه ویژه ای است که در استان چونبری واقع شده است که 51ام استان های تایلند (از 77 استان) می باشد. با شکوفایی در صنعت گردشگری، ساحل بزرگ، و زندگی شهر بزرگ و بزرگتر شده است.

پاتایا دارای دیدنی هایی مانند ساحل آرام، معبد مقدس، نمایشگاه کاباره و البته غذا متنوع می باشد.

انتخاب بین پاتایا و پوکت واقعا انتخاب سختی نیست. پاتایا و پوکت بسیار شبیه هستند اما پوکت هر روز بهتر از پاتایا است. پاتایا با توجه به نزدیکی آن به بانکوک فوق العاده شلوغ است و تعداد زیادی از گردشگران سواحل را کثیف ساخته است.

پاتایا دارای 2 ایستگاه قطار و یک فرودگاه بین المللی است. روزانه بلیط قطار به بانکوک در آن وجود دارد.

 سایت فیکس تراولز تضمین بهترینقیمت تور پاتایا را به شما عزیزان می دهد.با ما همراه باشید.
نقشه پاتایا نقشه پاتایا

معرفی چند مکان گردشگری پاتایا

 غواصی در پاتایا

اگر شما عاشق غواصی هستید، پاتایا یکی از بهترین مکان های غواصی است که برای شما در تمام طول سال ارائه می شود. فقط در مدت 30 دقیقه شما می توانید از تعدادی جزایر و کشتی های خراب که شامل بسیاری از صخره ها و سنگ های کوچک سنگی است بازدید کنید.
غواصی در پاتایا غواصی در پاتایا

معبد معروف جهان از جنگ جهانی دوم SS Suddhadip یا “Hardeep” و اولین صخره های مصنوعی کشور “HTMS خرم”، در این مکان واقع شده است.

ساحل Jomtien پاتایا

ساحل پاتایا و جومتین با تعدادی از آسمان خراش ها در کنار دریا قرار گرفته است. برج دریاچه افسانه ای Jomtien Beach به عنوان بالاترین ساختمان در شهر است. این برج  با ارتفاع 234 متر به عنوان سومین برج در تایلند رتبه بندی می شود.

با این ارتفاع، می توانید  Racha و Sattahip را ببینید. متاسفانه، برج برای عموم مردم نیست فقط صاحبان این 2 پنت هاوس فوق العاده لوکس   می توانند از طبقه بالا این پانورامای منحصر به فرد لذت ببرند.

کلوب بین المللی گلف پاتایا

در مجموع 23 منطقه (و همچنان در حال افزایش) در پاتایا وجود دارد که در آن شما می توانید از فضاهای سبز چالش برانگیز لذت ببرید. کلاس های گلف بین المللی متنوع با استاندارد بالا وجود دارد که بعضی از آنها در سراسر جهان مشهور هستند مانند کلاب باشگاه Laem Chabang و باشگاه سیام.

کلاس گلف کلاس گلف

کاوش معدن سایام پاتایا و چانتابوری

با توجه به تورهای منحصر به فرد برای سایام پاتایا و تور معدن سنگاپور چانتابوری یکی از محبوب ترین چیزهایی است که در پاتایا انجام می شود. سیام پاتایا – اولین مینیاتوری از میراث تایلندی و شگفتی های جهان است – شامل مدل های مینیاتوری از بسیاری از مکان های  زیبا از جمله پل لندن، مجسمه آزادی، Pyramid، معبد بودار زمرد، پل رودخانه کووی ، و Prasat هین فمیس است.

تورهای معروف چانتابوری برای معادن سنگ قیمتی است. در این معادن گردشگران فرصت دیدن نقاشی سنگ های قیمتی را دارند.

معدن سایام پاتایا و چانتابوری معدن سایام پاتایا و چانتابوری

تجربه سواری توپ راکت در هوا (SKY Pattaya Rocket Ball)

این تفریح یکی از سرگرم کننده ترین چیزهایی است که در شب پاتایا انجام می شود، شامل چند برج فولادی است.

یک انتهای طناب به کابین فولادی وصل شده است و طرف دیگر آن به برج که در آن هر دو نفر جای می گیرند.

این سواری روی خیابان پیاده روی واقع شده و مردم را در هوا بالا می برد. در واقع، این بازی یکی از بهترین تفریح برای افراد شجاع می باشد.  اما مراقب باشی  شما باید از نظر جسمی و ذهنی قوی باشید تا از این بازی لذت واقعی ببرید.

the SKY Pattaya Rocket Ball Ride the SKY Pattaya Rocket Ball Ride

 پرواز Gibbon

این تور غواصی در هوا را از دست ندهید، یکی از چیزهای مهم در پاتایا برای روح پرماجرا است . مسیر ‘Flight of Gibbon’ در حدود 3 کیلومتر و در 26 ایستگاه  می باشد.

کودکان می توانند در ارتفاع بیش از 1 متر  به طور مستقل به این تور کابین سفر کنند

Gibbon پرواز پرواز Gibbon

بازدید از موزه ها و تورهای مذهبی پاتایا

پاتایا دارای بسیاری از موزه های باور نکردنی و مقصد های مذهبی بی سر و صدا است که سالانه گردشگران را جذب می کند. کاوش در این مکانها از بهترین چیزهایی است که در پاتایا با خانواده انجام می شود مطالعه هنر در Paradise (بهشت) یکی از جاذبه های فوق العاده خوب در پاتایا است. Paradise  یک گالری هنری عادی نیس،  بلکه یک جایی است که گردشگران می توانند نقاشی های فوق العاده  خوب  سه بعدی را ببینند

پاتایا دارای اماکن مذهبی است، مانند تپه بزرگ بودا و حرم حقیقت، وات فرا خائو یی یا هیل بزرگ بودا که دارای مجسمه خیره کننده از پروردگار بودا و چشم اندازی از کل پاتایا است.از سوی دیگر، رسول حقیقت، یک معبد مهیج است که منعکس کننده تاریخ و میراث پاتایا است.

موزه هنری پاتایا موزه هنری پاتایا





:: برچسب‌ها: تور تایلند ارزان , تور بانکوک پاتایا , تور آنتالیا نوروز , تور مالزی و سنگاپور , تور ترکیبی آنتالیا استانبول , تور بدروم , ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

RSS

Powered By
loxblog.Com